news_thumbnail

DESCOPERA SUZUKI HYBRID

SOLICITA OFERTA

TEHNOLOGIA SUZUKI HYBRID
Căutați o eficiență mai mare a consumluui de combustibil și un mod mai prietenos cu mediul de a călători? Noua tehnologie Hybrid de la Suzuki ajută la reducerea emisiilor de CO2 și la îmbunătățirea economiei de combustibil. Cu Suzuki, a merge hybrid nu înseamnă că veți face compromisuri asupra performanțelor - dimpotrivă. Tehnologiile noastre Hybrid sunt ușoare și compacte, iar atunci când sunt combinate cu un șasiu ușor și un motor pe benzină eficient, acest lucru înseamnă că vă puteti aștepta la o performanță optimă, precum și la o eficiență îmbunătățită.
Cum funcționează Suzuki HYBRID?
Tehnologia Suzuki Hybrid utilizează un motor electric numit generator de pornire integrat (ISG) care funcționează alături de motorul pe benzină al mașinii dumneavoastră pentru a ajuta la îmbunătățirea eficienței sale. ISG este alimentat de un acumulator suplimentar Li-Ion care se încarcă pe măsură ce mașina decelerează și frânează. Acumulatorul suplimentar are câteva alte avantaje. Acesta ajută la alimentarea sistemelor electrice suplimentare, cum ar fi sistemele de siguranță, aer condiționat, conectivitate Bluetooth și smartphone. Și asta nu include toate componentele electrice care ajută mașina să se deplaseze. Așadar, faptul că este disponibil un acumulator suplimentar ajută la alimentarea autovehiculului și preia o parte din sarcina bateriei standard de 12 volți.
Ce înseamnă pentru dumneavoastră.
Marele beneficiu al sistemului Suzuki Hybrid este că poate duce la o îmbunătățire semnificativă a eficienței mașinii dumneavoastră, emisii de CO2 cu 20% mai mici, mai mult cuplu motor și un consum (cu 15% mai bun, pe baza cifrelor oficiale ale consumului de combustibil combinat WLTP, comparativ cu modelele anterioare de benzină Suzuki care nu sunt echipate cu tehnologia Hybrid.

DESCOPERA BENEFICIILE
SUZUKI HYBRID

BENEFICIILE
SUZUKI HYBRID:

SUZUKI
HYBRID 12V

car-facility
TEHNOLOGIA HYBRID 12V DE LA SUZUKI:
  • REDUCEREA CONSUMULUI DE CARBURANT prin folosirea energiei recuperate la frânare (frânare regenerativă).
  • REDUCEREA UZURII SISTEMULUI DE FRÂNARE.
  • REDUCEREA ZGOMOTULUI LA PORNIRE SI DEMARAJ SILENȚIOS contribuind astfel la reducerea poluării fonice din marile aglomerații urbane, dar și un confort sporit pentru cei aflați la bordul unui Suzuki Hybrid.
  • ASISTAREA CUPLULUI MOTOR LA TURAȚII JOASE.
  • PRELUNGIREA DURATEI DE VIAȚĂ A ACUMULATORULUI CONVENȚIONAL prin folosirea unui acumulator suplimentar Li-ion 12V care preia alimentarea unor consumatori electrici ai vehiculului.

SUZUKI
HYBRID 48V

car-facility-48v
TEHNOLOGIA HYBRID 48V DE LA SUZUKI:
  • CONSUM REDUS DE COMBUSTIBIL obținut prin asistarea noului motor de către tehnologia Suzuki Hybrid 48V prin funcția de regenerarea energiei (pentru Vitara și SX4 S-Cross).
  • EXPERIENȚA DE CONDUS îmbunătățită prin completarea cuplului produs de motorul termic cu cel produs de generatorul de pornire integrat (ISG) prin amplificarea cuplului motor.
  • PRELUNGIREA DURATEI DE VIAȚĂ A ACUMULATORULUI CONVENTIONAL prin folosirea unui acumulator suplimentar Li-ion 48V care preia alimentarea unor consumatori electrici ai vehiculului.

TESTEAZA UN
SUZUKI HYBRID

SOLICITĂ OFERTA

i
i
i
i
i
Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal sa fie validate telefonic de catre un agent Call Center
Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie transmise către distribuitorul Suzuki Romania selectat, în vederea primirii de oferte comerciale personalizate, prin următoarele canale (datele vor fi prelucrate în conformitate cu politica de confidențialitate a datelor, disponibilă aici ):
Telefon E-mail
Am citit si sunt de acord cu termeni și condiții

DESCOPERA BENEFICIILE
SUZUKI HYBRID

TEHNOLOGIA SUZUKI HYBRID

stage-1
stage-2
stage-3
battery-12
battery-48

Ce se întâmplă la viteza de croazieră:

Generatorul Integrat de Pornire (ISG), prin asistarea motorului termic conduce la scăderea consumului de combustibil. În timpul mersului în regim de croazieră, energia stocată este folosită pentru alimentarea componentelor electrice, iar regenerarea de energie este minimizată pentru a concentra puterea motorului pentru rulare.

La frânare/decelerare:

În timpul decelerării, puterea generată de ISG este stocată și folosită mai târziu atunci când este nevoie de asistarea motorului. Când vehiculul începe să decelereze, sistemul ISG transformă eficient energia cinetică în energie electrică încărcând ambii acumulatori.

Ce se întâmplă la repornire:

ISG repornește motorul (Auto Start-Stop) și îl asistă pe perioada accelerării atunci când consumul de combustibil este ridicat. ISG face repornirea motorului să mai fie silențioasă și mai lin decât în cazul vehiculelor cu sisteme Start-Stop convenționale.

La accelerare:

La repornirea de pe loc, în timpul accelerării, ISG asistă motorul termic.

img-list
SOLICITA OFERTA
DESCOPERĂ GAMA HYBRID

Ce se întâmplă la oprirea motorului:

Când sistemul Start-Stop oprește motorul, acumulatorul Li-ion preia alimentarea unor consumatori electrici și încarcă acumulatorul convențional prin convertorul DC / DC.

La repornire:

La repornire (Auto Start-Stop) ISG repornește motorul termic și îl asistă pe o perioadă mai îndelungată în timpul accelerării, atunci când consumul de combustibil este ridicat. ISG face repornirea motorului să fie mai silențioasă și mai lină în cazul vehiculelor cu sistem Start-Stop convențional.

În timpul accelerării:

Atunci când vehiculul pornește de pe loc sau accelerează – ambele acțiuni necesită cantități mari de combustibil – ISG asistă motorul termic, preluând o parte din sarcină.

Torque-fill Control și Torque Boost:

Asistarea cuplului motor (torque-fill control): ISG contribuie cu un aport de cuplu pentru a compensa răspunsul întârziat al motorului termic în timpul accelerării. Amplificarea cuplului motor (torque-boost): ISG contribuie cu extra cuplu în plaja de turații joase acolo unde motorul nu dispune de suficient cuplu.

Ce se întâmplă la viteza de croazieră:

În timpul deplasării cu viteză constantă, Generatorul Integrat de Pornire (ISG) încarcă bateria Li-ion dacă nivelul de energie electrică stocat de aceasta scade sub un anumit nivel.

La decelerare:

La eliberarea pedalei de accelerație, ISG recuperează energia cinetică transformând-o în energie electrică pentru reîncărcarea acumulatorului Li-ion. La frânare, ISG amplifică gradul de regenerare a energiei.

La relanti:

La acționarea ambreiajului și eliberarea pedalei de accelerație (cu scopul încetinirii sau al schimbării treptei de viteză) turația motorului termic scade, injecția de combustibil este oprită și ISG intervine menținând la ralanti motorul termic, pentru a obține un consum redus de combustibil.