header

CAMPANII DE RECHEMARE IN SERVICE

Verifică Campanii Active pe mașina ta

CE ESTE O CAMPANIE DE RECHEMARE ÎN SERVICE?

Campaniile de rechemare îmbunătățesc fiabilitatea vehiculelor și măresc satisfacția clienților. 

Vă recomandăm să vizitați reprezentantul dumneavoastră Suzuki autorizat  în vederea executării lucrărilor necesare de mentenanță și verificări. Prin menținerea contactului cu reprezentantul  sau atelierul autorizat  ales de dumneavoastră după cumpărarea vehiculului, puteți fi sigur că nu pierdeți informații importante sau oferte speciale. 

Starea vehiculului tău influențează confortul și experiența de condus. Iar satisfacția ta este prioritatea noastră. 

Bucură-te de vehiculul tău la potențial maxim!

SELECȚIE CAMPANII ACTIVE

CAMPANIE DE RECHEMARE PENTRU VERIFICAREA POMPEI DE VACUUM

Modele rechemate:

Suzuki A2L310 Swift, A2L414 Swift Sport, A1K310 Baleno, APK310/APK414 Vitara, AKK310/AKK414 S-Cross

În urma verificărilor efectuate de producător, anumite modele de vehicule pot prezenta situații în care supapa din pompa de vacuum se poate dilata în contact cu componentele din uleiul de motor, putând bloca temporar trecerea presiunii negative către servofrână. Chiar și în condițiile menționate mai sus, sistemul de frânare rămâne funcțional, însă este posibil să fie necesar să apăsați mai puternic pedala de frână.

Pentru a rezolva aceasta situație, Suzuki a decis să inițieze aceasta campanie de rechemare în service și a transmis instrucțiunile de verificare și remediere catre rețeaua de dealeri autorizați Suzuki. Pe aceasta cale, vă rugăm să contactați un dealer autorizat Suzuki care va verifica si remedia autovehiculul dvs.

Intervenția în service estimam ca va dura circa 1.6 ore. Apelăm la înțelegerea dumneavoastră în cazul în care, din motive organizatorice în derularea activității, acțiunea poate dura mai mult.

Aceasta operatiune se va realiza fără costuri pentru dumneavoastră. Vă asigurăm ca dealerii noștri vor depune eforturi ca aplicarea campaniei sa aibă loc în cel mai scurt timp posibil, În funcție de disponibilitatea componentelor necesare aplicării campaniei și de numărul de programari aflate în desfășurare.

CAMPANIE DE RECHEMARE PENTRU ACTUALIZAREA SOFTULUI MOTOARELOR DIESEL D16AA

Modele rechemate:

Vitara fabricat în perioda 19 ianuarie 2015 - 19 iunie 2018
SX4 S-Cross fabricat în perioada 12 iunie 2015 – 11 iunie 2018

Actualizarea softului este gratuită și durează aproximativ 40 de minute.

Această versiune va îmbunătăți emisiile în timpul utilizării.

BENEFICIILE CAMPANIILOR DE RECHEMARE ÎN SERVICE

SOFTWARE

Primești ultimele actualizări de software pentru vehiculul tău

SIGURANȚĂ

Sporim siguranța vehiculului tău Suzuki prin ajustările necesare

FIABILITATE

Un vehicul cu software și echipamente la zi are o durată mai lungă de viață.

ANGAJAMENT PENTRU ASIGURAREA CALITĂȚII

Înlocuim echipamentele care au nevoie de îmbunătățiri

VERIFICĂ-ȚI VEHICULUL

Pentru a afla dacă vehiculul tău este implicat într-o campanie de rechemare, te rugăm să dai click pe butonul "VERIFICĂ" de mai jos și să introduci numărul de identificare VIN al vehiculului tău pentru a iniția o interogare. Dacă vehiculul tău este implicat într-o campanie deschisă de rechemare, poți lua legătura cu un atelier Suzuki autorizat folosind formularul pentru programare de mai jos.

VERIFICĂ

Vă rugăm să rețineți că datele de verificare ale campaniei de rechemare sunt cele disponibile la momentul interogării. Astfel, lista vehiculelor implicate poate fi actualizată periodic. Lista de verificare a campaniei de rechemare online este în mod normal disponibilă continuu 24/7. Cu toate acestea, Magyar Suzuki Zrt. nu este responsabilă pentru întreruperi care pot surveni datorită accesului la internet sau a sistemelor informatice, sau pentru orice consecințe ale acestora. Magyar Suzuki Zrt. întotdeauna informează proprietarii vehiculelor implicate în campanii de rechemare. Cu toate acestea, vă recomandăm să verificați regulat dacă vehiculul dumneavoastră este implicat în vreo campanie de rechemare.

UNDE GĂSESC NUMĂRUL DE IDENTIFICARE VIN?

INFORMAȚII DESPRE PROGRAMARE

Actulizarea se face GRATUIT

tel

Programare prin telefon sau e-mail la dealerii Suzuki

Acte necesare: carnetul de garanție și evidența de service

Doar la reprezentanții autorizați Suzuki

i
i
i
i
i
i
Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie validate telefonic de către un agent Call Center
Sunt de acord ca datele mele cu caracter personal să fie transmise către dealerul Suzuki selectat, în vederea primirii de oferte comerciale personalizate.
Sunt de acord să fiu contactat prin:
Telefon
E-mail
Am citit și sunt de acord cu termeni și condiții

RĂSPUNSURI LA ÎNTREBARI FRECVENTE

Aceasta depinde de modelul și natura rechemarii în service. Dealerul dumneavoastră Suzuki vă va informa despre timpul estimat de lucru la vehiculul dumneavoastră. Dacă apar circumstanțe neprevăzute, reparația poate dura mai mult decât era planificat inițialînsă dealerul dumneavoastră vă va informa corespunzător.

O rechemare este o acțiune solicitată de către producător pentru a aborda o posibilă problemă cu privire la siguranța unui produs. Pot fi rechemate tot felul de produse, cum ar fi alimente, jucării, produse electrice și unelte. În fiecare an, milioane de mașini sunt rechemate de mulți producători din tot felul de motive. Suzuki nu face excepție.

Puteți află folosind Suzuki Recall Checker aici

Tot ce aveți nevoie este numărul de identificare a vehiculului (VIN).

Vehiculele afectate de rechemările în service rareori trebuie să nu mai fie conduse. În eventualitatea puțin probabilă, veți fi contactat de către service-ul dumneavoastră Suzuki pentru a vă comunica acest lucru.

Dacă ați fost notificat de către dealerul dumneavoastră Suzuki sau ați introdus numărul VIN al vehiculului dvs. și ați descoperit că există o campanie de rechemare pentru vehiculul dvs., este posibil să vă întrebați ce urmează. Vestea bună este că tot ce trebuie să faceți este să urmați acești pași simpli pentru a vă verifica și repara vehiculul (dacă este cazul) în conformitate cu rechemarea:

 

Relaxați-vă: primirea unei notificări despre rechemarea în service a vehiculului pe care îl conduceți poate fi o experiență stresantă, însă nu trebuie să aveți motive de îngrijorare. Deși o rechemare exprimă o posibilă problema de calitate a unui vehicul, în cazul Suzuki, dorim să demonstrăm preocuparea continuă a producătorului pentru siguranță dumneavoastră și că sunteți pe cale de a primi cu titlu gratuit, verificările și/sau reparațiile de care are nevoie vehiculul dumneavoastră pentru a îndeplini standardele de calitate și siguranță Suzuki.

 

Citiți notificarea atent: informarea pe care o trimite dealerul dumneavoastră Suzuki atunci când  Producătorul emite o campanie de rechemare este o resursă valoroasă. Vă va explica ce piese sunt posibil afectate, de ce este emisă rechemarea și care sunt pașii de urmat pentru a vă verifică și repara vehiculul. Vor fi disponibile informații despre locațiile service-urilor autorizate Suzuki și despre urgența aplicării campaniei, pentru a vă ajută să luați o decizie în siguranță.

 

Căutați indicatori: după ce ați citit notificarea de rechemare, vă recomandăm să vă examinați vehiculul pentru a identifica semnele de avertizare menționate în rechemare. În unele cazuri de rechemare, pot există indicatori care arată dacă vehiculul dumneavoastră prezintă un risc ridicat sau nu, ceea ce vă permite să luați o decizie corecta atunci când programați vehiculul și vă deplasați la service-ul Suzuki.

 

Contactați service-ul dumneavoastră Suzuki: cel mai important pas în orice rechemare a unui vehicul este să faceți o programare

Producătorul Suzuki va acoperi costurile aferente pieselor și manoperei legate de campania de rechemarea în service.

În acest caz, am aprecia foarte mult dacă ne puteți informa prin completarea formularului disponibil

AICI