news_thumbnail

1.995 de clienti au adoptat “stilul de viata” Suzuki în 2016

July 30, 2020

"Suzuki un brand recunoscut la nivel mondial pentru calitatea produselor sale, dar şi pentru un raport preţ-calitate excelent, înregistrează creşteri importante şi pe piaţa din România.

Suzuki România a avut în 2016 un trend ascendent în ceea ce priveşte vânzările şi a reuşit să îşi extindă şi reţeaua de dealeri cu încă trei puncte noi în oraşe importante din centrul şi nordul ţării, plus încă un dealer în Bucureşti. Dacă în 2015 creşterea faţă de anul anterior a fost de 31%, în 2016, Suzuki România a înregistrat o creştere de 76% în ceea ce priveşte numărul de unităţi comercializate.

Anul trecut, un număr de 1.995 de clienţi au adoptat “stilul de viaţă” Suzuki şi vor beneficia de cele mai noi inovaţii ale mărcii şi de servicii premium în perioada de garanţie şi post garanţie. Conform datelor DRPCIV, în 2015 au fost înmatriculate în total 1.135 de modele Suzuki, iar creşterea în 2016 a fost de 76%.

Performanţele excelente ale mărcii Suzuki în România s-au datorat în principal înnoirii gamei de modele şi extinderii reţelei de dealeri, dar şi unei atenţii sporite la nevoile clienţilor în ceea ce priveşte serviciile în perioada de garanţie şi post garanţie.

Suzuki Vitara este modelul cu cea mai mare pondere în cifra totală de înmatriculări cu un total de 1.517 unităţi comercializate pe parcursul întregului an. În topul vânzărilor se află şi modelele S-Cross, înlocuit pe final de an cu noul SX4, cu un total de 244 unităţi comercializate şi Swift cu un total de 134 de unităţi vândute.

“Şi în acest an Vitara a fost modelul de bază din gama Suzuki având o creştere consistentă faţă de vânzările din 2015. Interesul pentru acest model este în continuare foarte mare şi sunt sigur că trendul de creştere se va menţine şi în 2017. În plus, pe final de an am lansat şi noul SX4 care va fi promovat intens anul acesta, iar din februarie vom comercializa şi noul Ignis, un model care a generat deja un interes foarte mare.

Imediat după Salonul Auto de la Geneva vom aduce şi noul Swift aşa că sunt foarte încrezător că vom înregistra o creştere a numărului de unităţi vândute şi anul acesta”, a spus Alin Radu, directorul general Suzuki România.

În 2016, Suzuki România şi-a consolidat şi reţeaua de distribuţie şi service care a ajuns acum la un număr total de 21 de dealeri, după ce anul trecut au fost inaugurate centrele Express Motors (Bistriţa Năsăud), Dab Auto Serv (Bucureşti), ATP Motors RO (Baia Mare) şi Autohaus Huber (Deva).

“În paralel cu lansarea de noi modele ne-am propus să ne consolidăm reţeaua de dealeri şi am reuşit asta în 2016. Pentru noi este foarte important să oferim clienţilor servicii complete şi de calitate, iar împreună cu partenerii noştri am reuşit să creştem şi mai mult încrederea clienţilor în marca Suzuki. Obiectivul nostru este să atragem alături de noi parteneri puternici şi să ne dezvoltăm în continuare reţeaua de dealeri”, a adăugat Alin Radu, directorul general Suzuki România."